Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: https://repositorio.univasf.edu.br/jspui/handle/123456789/1135
Título : Aplicação da aprendizagem entre pares: um relato de experiência
Otros títulos : Application of peer learning: an experience report
Autor : Ferraz, Jamile
Vieira , Michelle Christini Araújo
http://lattes.cnpq.br/8764737957219458
Palabras clave : Aprendizagem Baseada em Pares
metodologia ativa
autonomia.
colaboração
flexibilidade
pensamento criativo
Fecha de publicación : 31-ene-2024
Editorial : Universidade Federal do Vale do São Francisco
Resumen : The aim of this study is to apply the Peer Learning methodology in order to identify the potential and weaknesses of its use within the teaching-learning process, as well as its application and expected results in the classroom. Within a specific theme, 5 problems were proposed for group construction, addressing the proposal of pair-based learning. As a result, it is worth highlighting the formation of a student capable of evaluating and building their own future through a commitment to training, with a holistic and creative vision of the proposed theme. The study method adopted was the construction of an experience report.
URI : https://repositorio.univasf.edu.br/jspui/handle/123456789/1135
Aparece en las colecciones: SEAD - Esp. em Metodologias Ativas de Ensino Aprendizagem - TCC Especialização

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
JAMILE COSTA DO NASCIMENTO FERRAZ - ARTIGO - VERSÃO PUBLICAÇÃO EM BIBLIOTECA.pdfAplicação da aprendizagem entre pares: um relato de experiência547.69 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir
termo-de-autorizacao-de-disponibilidade_assinado_2_240130_201836.pdfTermo de Autorização para Disponibilidade de TCC141.52 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons