Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:
https://repositorio.univasf.edu.br/jspui/handle/123456789/1135
Título : | Aplicação da aprendizagem entre pares: um relato de experiência |
Otros títulos : | Application of peer learning: an experience report |
Autor : | Ferraz, Jamile Vieira , Michelle Christini Araújo http://lattes.cnpq.br/8764737957219458 |
Palabras clave : | Aprendizagem Baseada em Pares metodologia ativa autonomia. colaboração flexibilidade pensamento criativo |
Fecha de publicación : | 31-ene-2024 |
Editorial : | Universidade Federal do Vale do São Francisco |
Resumen : | The aim of this study is to apply the Peer Learning methodology in order to identify the potential and weaknesses of its use within the teaching-learning process, as well as its application and expected results in the classroom. Within a specific theme, 5 problems were proposed for group construction, addressing the proposal of pair-based learning. As a result, it is worth highlighting the formation of a student capable of evaluating and building their own future through a commitment to training, with a holistic and creative vision of the proposed theme. The study method adopted was the construction of an experience report. |
URI : | https://repositorio.univasf.edu.br/jspui/handle/123456789/1135 |
Aparece en las colecciones: | SEAD - Esp. em Metodologias Ativas de Ensino Aprendizagem - TCC Especialização |
Ficheros en este ítem:
Fichero | Descripción | Tamaño | Formato | |
---|---|---|---|---|
JAMILE COSTA DO NASCIMENTO FERRAZ - ARTIGO - VERSÃO PUBLICAÇÃO EM BIBLIOTECA.pdf | Aplicação da aprendizagem entre pares: um relato de experiência | 547.69 kB | Adobe PDF | Visualizar/Abrir |
termo-de-autorizacao-de-disponibilidade_assinado_2_240130_201836.pdf | Termo de Autorização para Disponibilidade de TCC | 141.52 kB | Adobe PDF | Visualizar/Abrir |
Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons